영어CCM가사

나의 마음을 정금과 같이 (Refiner's fire / Purify my heart) 영어 가사

Johnangel 2023. 10. 1. 09:23

나의 마음을 정금과 같이 (Refiner's fire / Purify my heart) 영어 가사

Purify my heart
나의 마음을
Let me be as gold and precious silver

정금과 같이 정결케 하소서

Purify my heart

나의 마음을
Let me be as gold pure gold, Lord

정금과 같이 하소서

Refiner's fire my heart's one desire
내 영혼에 한 소망 있으니
Is to be holy set apart for You Lord

주님과 같이 거룩하게 하소서

I choose to be holy set apart for You
나의 삶을 드리니 거룩하게 하소서


My master, Ready to do Your will

오 주님 나를 받으소서
Ready to do Your will

나를 받으소서