영어CCM가사

나는 주님을 찬양합니다 (I will celebrate) 영어 가사

Johnangel 2019. 7. 29. 17:34

나는 주님을 찬양합니다 (I will celebrate) 영어 가사 


I will celebrate, sing unto the Lord,

나는 주님을 찬양하리라

Sing to the Lord a new song.

새 노래로 주 찬양


I will celebrate, sing unto the Lord,

나는 주님을 찬양하리라 

Sing to the Lord a new song.

새 노래로 주 찬양


With my heart rejoicing within,

온 맘과 뜻 다하여서 

With my mind focused on Him,

주님을 경배하리


With my hands raised to the heavens,

두 손을 높이 들고서

All I am worshipping Him.

주님을 경배하리 


I will celebrate, sing unto the Lord,

나는 주님을 찬양하리라

 ing to the Lord a new song.

새 노래로 주 찬양


I will celebrate, sing unto the Lord,

나는 주님을 찬양하리라 

Sing to the Lord a new song.

새 노래로 주 찬양