영어CCM가사

나의 가는 길 (God will make a way) 영어 가사

Johnangel 2023. 6. 7. 22:31

나의 가는 길 (God will make a way) 영어 가사

 

God will make a way

나의 가는 길
Where there seems to be no way

주님 인도하시네
He works in ways we cannot see

그는 보이지 않아도
He will make a way for me

날 위해 일하시네


He will be my guide

주 나의 인도자
Hold me closely to His side

항상 함께 하시네
With love and strength For each new day

사랑과 힘 베푸시며
He will make a way

인도하시네
He will make a way

인도하시네

By a roadway in the wilderness

광야에 길을 만드시고
He'll lead me

날 인도해
And rivers in the desert will I see

사막에 강 만드신 것 보라


Heaven and will fade

하늘과 땅 변해도
But His word still remain

주의 말씀 영원히
He will do something new today

내 삶속에 새 일을 행하리

 

God will make a way

나의 가는 길
Where there seems to be no way

주님 인도하시네
He works in ways we cannot see

그는 보이지 않아도
He will make a way for me

날 위해 일하시네


He will be my guide

주 나의 인도자
Hold me closely to His side

항상 함께 하시네
With love and strength For each new day

사랑과 힘 베푸시며
He will make a way

인도하시네
He will make a way

인도하시네