영어CCM가사

주를 높이기 원합니다/나의 소망은 주 경외함(I give You my heart/This is my desire) 영어 가사

Johnangel 2023. 6. 11. 23:00

주를 높이기 원합니다/나의 소망은 주 경외함(I give You my heart/This is my desire) 영어 가사

 

This is my desire, to honour You. 

주를 높이기 원합니다  나의 소망은 주 경외함 
 Lord with all my heart I worship You.

온 마음 다해 경배하리 내맘을 다해 주 경배해
 All I have with in me I give You praise 

내 안의 모든 것 찬양하리  내안에 모든것 주찬양해
 All that I adore is in You 

오직 주님만 높이리 주님만 사모해 영원히

Lord I give You my heart. 

나의 맘과 영혼 나의 맘을 주께
I give You my soul.

다 주께 드려 내영을 주님께
I live for You alone

주 위해 살리라 나 주위해 살리

Every breath that I take

나의 모든 호흡 살아있는동안
Every moment I'm awake 

삶의 모든 순간에 어느순간에도
Lord have Your way in me

주 뜻 이루소서 나 주만 따르리