영어CCM가사

예수 나의 첫사랑 되시네 (Jesus You Alone) 영어 가사

Johnangel 2023. 7. 30. 07:51

예수 나의 첫사랑 되시네  (Jesus You Alone) 영어 가사

 

Jesus, You alone shall be my first love

예수 나의 첫사랑 되시네 
My first love

내 첫사랑
The secret place and highest praise shall be Yours

지존자 되신 그리스도 예수 
Shall be Yours

찬양하리

To Your throne I'll bring devotion

보좌 앞에 나의 삶이 
May it be the sweetest sound

향기로운 제사로
Lord, this heart is reaching for You now

주께 드려지기 원하네

 

So I'll set my sight upon You

오직 주만 바라보며
Set my life upon Your praise

나의 삶을 드리네
Never looking to another way

다른 길은 찾지 않으리
You alone will be my passion

나의 온전한 열정과
Jesus You will be my song

나의 찬양 되시네
You will find me longing after You

주의 길을 따라 가리라