영어찬송쓰기

Saviour, More Than Life to Me (나의 생명 되신 주) 찬송가 380장 영어 가사

Johnangel 2023. 4. 3. 17:26

Saviour, More Than Life to Me (나의 생명 되신 주) 찬송가 380장 영어 가사

1. Saviour, more than life to me,

나의 생명 되신 주
I am clinging clinging close to Thee   

주님 앞에 나아갑니다
Let Thy precious blood applied,   
주의 흘린 보혈로
Keep me ever, ever near Thy side.   
정케하사 받아주소서

 

(Refrain) Every day, every hour,   
(후렴) 날마다 날마다
Let me feel Thy cleansing power   
주를 찬송하겠네
May thy tender love to me   
주의 사랑의 줄로
Bind me closer, closer, Lord, to Thee. ( Amen)
나를 굳게 잡아매소서 (아멘)
   
2. Thro' this changing world below,

괴론 세상 지날 때
Lead me gently, gently as I go   
나를 인도하여 주소서
Trust-ing Thee, I cannot stray,   
주를 믿고 나가면
I can never, never lose my way.   
나의 길을 잃지 않겠네
   
3. Let me love Thee more and more,

세상 살아갈 때에
Till this fleeting, fleeting life is o'er   
주를 더욱 사랑합니다
Till my soul is lost in love,   
밝고 빛난 천국에
In a brighter, brighter world above.   
나의 영혼 들어가겠네