영어CCM가사

약할때 강함되시네/주 나의 모든 것 (You are my strength/You are my all in all) 영어 가사

Johnangel 2023. 5. 11. 17:32

약할때 강함되시네/주 나의 모든 것 (You are my strength/You are my all in all) 영어 가사

 

1. You are my strength when I am weak

약할 때 강함 되시네
You are the treasure that I seek 

나의 보배가 되신 주

You are my All in All

주 나의 모든 것

 

Seeking You as a Precious Jewel

주 안에 있는 보물을

Lord, to give up I’d be a fool

나는 포기할 수 없네
You are my All in All

주 나의 모든 것

 

Jesus, Lamb of God

예수 어린 양
Worthy is Your name

존귀한 이름

Jesus, Lamb of God

예수 어린 양
Worthy is Your name

존귀한 이름

 

2. Taking my sin, my cross, my shame

십자가 죄 사하셨네
Rising again, I bless Your name

주님의 이름 찬양해You are my All in All

주 나의 모든 것

 

When I fall down, You pick me up

쓰러진 나를 세우고

When I am dry, You fill my cup

나의 빈 잔을 채우네
You are my All in All

주 나의 모든 것

 

Jesus, Lamb of God

예수 어린 양
Worthy is Your name

존귀한 이름

Jesus, Lamb of God

예수 어린 양
Worthy is Your name

존귀한 이름