영어CCM가사

나의 모습 나의 소유 (I offer my life/All that I am) 영어 가사

Johnangel 2023. 5. 13. 23:23

나의 모습 나의 소유 (I offer my life/All that I am) 영어 가사

 

All that I am, all that I have

나의 모습 나의 소유
I lay them down before you, oh Lord

주님 앞에 모두 드립니다
All my regrets, all my acclaims

모든 아픔 모든 기쁨
The joy and the pain, I'm making them yours

내 모든 눈물 받아 주소서

Lord, I offer my life to you

나의 생명을 드리니
Everything I've been through

주 영광 위하여
Use it for your glory

사용하옵소서
Lord I offer my days to you

내가 사는 날 동안에
Lifting my praise to you

주를 찬양하며
As a pleasing sacrifice

기쁨의 제물 되리
Lord I offer you my life

나를 받아 주소서

Things in the past, things yet unseen

어제 일과 내일 일도
Wishes and dreams that are yet to come true

꿈과 희망 모두 드립니다
All of my heart, alll of my praise

모든 소망 모든 계획
My heart and my hands are lifted to you

내 손과 마음 받아 주소서

 

Lord, I offer my life to you

나의 생명을 드리니
Everything I've been through

주 영광 위하여
Use it for your glory

사용하옵소서
Lord I offer my days to you

내가 사는 날 동안에
Lifting my praise to you

주를 찬양하며
As a pleasing sacrifice

기쁨의 제물 되리
Lord I offer you my life

나를 받아 주소서

What can we give

우리 가진
That you have not given?

이 모든 것들을
And what do we have

주께서 우리에게
That is not already yours?

주시었네
All we possess

몸 밖에
Are these lives we're living

드릴 것이 없으니
That's what we give to you, Lord

내 삶을 받아 주소서

Lord, I offer my life to you

나의 생명을 드리니
Everything I've been through

주 영광 위하여
Use it for your glory

사용하옵소서
Lord I offer my days to you

내가 사는 날 동안에
Lifting my praise to you

주를 찬양하며
As a pleasing sacrifice

기쁨의 제물 되리
Lord I offer you my life

나를 받아 주소서