영어CCM가사

Christ in me (내 안에 사는 이)

Johnangel 2016. 10. 19. 17:08

Christ in me (내 안에 사는 이)


Christ in me is to live, To die is to gain

내 안에 사는 이 예수 그리스도시니

Christ in me is to live, To die is to gain

나의 죽음도 유익 함이라


He’s my King He’s my song

나의 왕 내  노래


He’s my life He’s my joy
내 생명 또 내 기쁨


He’s my strength He’s my sword
나의 힘 나의 검


He’s my peace He’s my Lord
내 평화 나의 주