영어찬송쓰기

Thou, My Everlasting Portion (나의 영원하신 기업) 찬송가 435장 영어 가사

Johnangel 2023. 6. 18. 23:11

Thou, My Everlasting Portion (나의 영원하신 기업) 찬송가 435장 영어 가사

1. Thou, my everlasting portion,

나의 영원하신 기업
More than friend or life to me   
생명보다 귀하다
All a long my pilgrim journey,   
나의 갈 길 다 가도록
Saviour, let me walk with Thee.   
나와 동행 하소서

 

(Refrain) Close to Thee, close to Thee,   
(후렴) 주께로 가까이
Close to Thee, close to Thee   
주께로 가오니
All a long my pilgrim journey,   
나의 갈 길 다 가도록
Saviour, let me walk with Thee. (Amen) 
나와 동행 하소서. (아멘)
   
2. Not for ease or worldly pleasure,

세상 부귀 안일함과
Nor for fame my pray'r shall be   
모든 명예 버리고
Gladly will I toil and suffer,   
험한 길을 가는 동안
Only let me walk with Thee.   
나와 동행 하소서
   
3. Lead me thro' the vale of shadows,

어둔 골짝 지나가며
Bear me o'er life's fitful sea   
험한 바다 건너서
Then the gate of life eternal   
천국 문에 이르도록
May I enter, Lord, with Thee.   
나와 동행 하소서